Strani

nedelja, 7. junij 2015

Piramide? Tudi z njimi se opravi!

Včeraj se je na Logu začelo tudi letošnje državno prvenstvo v balvanskem plezanju, kjer nas čakajo tri tekme. Balvane imam sicer zelo rada, ampak lani v njih nisem imela rezultatov, kot bi jih želela. Tako sem šla na tekmo brez pričakovanj visoke uvrstitve, prepričana, da sem itak premajhna in spet ne bom dosegla grifov. Poleg tega pa so pri ŠD Korenjak, ki so tekmo organizirali, cel teden tudi pridno objavljali slike lesenih piramid, ki naj bi postale del stene. In ob takšni "reklami" že pomisliš, da bodo na steni samo piramide in nobenih pravih oprimkov, tako kot na svetovnem pokalu ... Kakor koli, nisem mislila, da mi bo šlo dobro, in plezanja po piramidah tudi nimaš kje trenirati, tako da sem si rekla "kar bo, pa bo".

A tale mali rumeni grif naj primem? Kaj pa, če ga kar preskočim? Ja!

 Začela sem dobro. Nobenega sledu ni bilo o kakšnih strašnih piramidah - bile so del stene, a balvani so se mi zdeli takšni kot vedno. Na prvem in drugem sem zlezla oba problema, in ko sem se takrat pogovarjala s Kajo in Emo S., s katerima smo skupaj čakale, da se iztečejo 4 minute počitka pred naslednjim poskusom, je Ema S. povedala, da je tudi na tretjem zlezla oba problema. Tako sem si rekla, da ju moram torej tudi jaz. In sem ju res.

Ž-4, rumeni problem. Ni se mi zdel težek, a je prinesel zmago.
Na četrtem balvanu pa nisem vedela, kaj so dosegle druge punce. Vključeval je streho (juhuhu!) in rumeni problem sem ravno tako kot vse doslej splezala v prvo, brez težav. Na zeleni smeri pa sem takoj prišla do cone, od tam pa me je do vrha ločil le še en čuden grif, ki je bil videti težko oprijemljiv. Rekla sem si, da je treba probati - gotovo obstaja način, da se ga zadrži, sicer nam ga ne bi postavili. Ampak žal kljub dvema poskusoma do njega nisem niti dosegla. Izkupiček? Vrhovi: 7/7. Bonusi: 8/8. Bila sem zelo zadovoljna.

Ž-4, zeleni. Cona. Naslednjega pa nisem dosegla.
Ko sem zapustila tekmovalno območje, sem hitro ugotovila, da nisem zadovoljna samo jaz. Kot se je izkazalo, sem tako vrh kot cono v prvo na zadnjem balvanu osvojila edina. Juhej! S Saro in drugimi prijatelji iz kluba smo si nato privoščili sladoled, saj je bilo vendarle 30 stopinj in smo bili vsi povsem mokri, nato pa sem šla z drugimi puncami, ki so tekmo že končale, spremljat in spodbujat še tiste, ki so šele prihajale iz izolacijske cone. In prišle so tudi Živa, Karolina, Gaja in Ema K., pri katerih je veljalo računati, da bodo plezale zelo dobro. Kljub navijanju pa se jim ni izšlo tako dobro kot meni, in tako sem že pred razglasitvijo vedela, da mi je uspelo plezati najbolje od vseh cicibank.

Zelo sem vesela - še posebej, ker je moje dobro plezanje tudi mene samo presenetilo. Za menoj sta se uvrstili Ema S. in Gaja, ki sem ji še posebej privoščila prvo medaljno na DP. Bravo!

Ema S., jaz in Gaja tam, kjer je po tekmi najlepše. Tudi če je 30 stopinj in kar teče s tebe!

Ni komentarjev:

Objavite komentar