Strani

nedelja, 24. maj 2015

Plezanje streh na DP v Šmartnem - odlično (5)


V prvi smeri - ni šlo do vrha, tako kot sem si zastavila.
Letošnje državno prvenstvo je nekaj posebnega - to je zadnje leto, ko tekmujem med cicibankami, zato je še toliko bolj pomembno, da se izkažem. In ker mi je šlo na Vzhodni ligi tako dobro, imam tudi za DP velika pričakovanja - je pa res, da se liga in DP ne moreta primerjati glede nivoja smeri in zahtevnosti plezanja.

Na štartni listi nas je bilo za prvo tekmo samo 21 cicibank, a med temi nas je bilo 10 takih, za katere lahko rečem, da smo vse super plezalke in bi lahko z dobrim plezanjem vsaka stala na stopničkah. Ja, veliko truda bo treba za uspeh - to sem vedela.

Druga smer - brez težav s tele velike žoge naprej.
Stena v Šmartnem pri Litiji, kjer je bila danes prva tekma za državno prvenstvo, mi je zelo všeč - kjer so velike strehe, vedno rada plezam, saj lahko včasih ostanem na stropu na račun moči v rokah. Prva smer se mi je zdela lažja od druge - in mislila sem, da lahko pridem tudi do vrha. Pa ni šlo. Delila sem si drugo mesto - s kar še štirimi puncami! Tako sem bila po prvi smeri nekoliko razočarana, da mi ni uspelo plezati tako, kot sem si zadala, in pred štartom druge smeri, ki se je zdela težja in s katero so se punce pred mano precej "matrale", sem bila zelo nervozna. Trener Aleksander mi je pomagal naštudirati problematičen del, in ko sem šla na steno, so moji navijači pošteno stisnili pesti. Prišla sem do težkega dela, kjer so druge punce padle in ... ga premagala! Dvorana je zabučala in z vsakim naslednjim oprimkom se je iz nje visoko pod strop zaslišal navijaški vzklik. Hvala vsem, ki ste navijali in me bodrili!

Zaradi najboljše višine druge smeri sem po seštevku obeh plezanj gladko zmagala. Juhej! Vesela, kot že dolgo ne :)

Zdaj pa hitro spet žgance jest, ker naslednja tekma (čez 2 tedna) je balvanska. Uf...

Takole smo dobro začele sezono :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar