Strani

sobota, 11. april 2015

Moje prvo osnovnošolsko prvenstvo


Osem grifov do vrha - a preplezala sem le še štiri.
Doslej se osnovnošolskih prvenstev nisem udeleževala, saj obstajata tam le dve kategoriji - do sedmega razreda, ter osmi + deveti razred. Letos pa smo si rekli, da je treba pogledati, kako plezam tudi v primerjavi z večjimi puncami.

Pleza se samo eno smer in ni se mi zdela težka, sem pa že po nekaj plezalkah videla, kje bom imela najverjetneje težavo doseči naslednji oprimek. Nič hudega, vseeno sem se pogumno spravila v steno in preplezala streho, v zadnjem delu pa mi je spodletelo - dosegla sem višino 28+.

Vrh (višina 32)sta dosegli le moji prijateljici Maja in Saša, a ker je bila Saša hitrejša, je prvo mesto pripadlo njej, Maji pa drugo. Zelo pa sem bila navdušena nad plezanjem Eme S, ki me je tokrat z odličnim plezanjem prehitela in tako napovedala, da se bom na pravem državnem prvenstvu morala potruditi.

Sicer pa je bilo lepo na tekmovanju zastopati svojo šolo, se meriti z velikimi puncami, in prvič plezati tudi na tekmi, ki se je otvorila s slovensko himno. In rezultat? 8. mesto. Bolje, kot sem pričakovala.

Merjenje z Majo in Sašo - da vidim, do kod sežem :D Saša je ena mojih največjih zaveznic na Facebooku in vedno navija zame, zato ji zmago iz srca privoščim.


Ni komentarjev:

Objavite komentar