Strani

ponedeljek, 23. september 2013

Moj najljubši previs

September še vedno vabi na otok Krk, kjer je bilo za kopanje prejšnji vikend sicer že malo hladno, za plezanje pa ravno prav toplo. V plezališču Portafortuna, kjer je bilo tudi tokrat kar nekaj plezalcev iz sosednjih držav, sem odkrila nekaj novega - veselje do plezanja previsov v skalah! Sem ga splezala prvič, pa drugič, pa tretjič ... pa še bi ga ;) Tako da na Krku tudi tokrat še nismo zaključili - obdelali smo tri sektorje, enega se pa še tudi dotaknili nismo.

In veste, kaj je bilo še boljše? Moja sestrica, ki doslej ni želela plezati ...

Dogaja! Kar spravite me dol s tega previsa, če me morete... Ne grem še domov!!!

To pa so zanimive poze.

Sola, kam pa ti? A nisi rekla, da ne boš plezala, zdaj greš pa 4b kar do vrha?

Ena s klobukom in dve s čeladama - klobuk za varnost ni pomagal, smo jo vseeno našli in pobrali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar