Strani

nedelja, 29. november 2015

Plezalni dnevi Kranja 2015

 Državno prvenstvo se že tradicionalno zaključuje v Kranju. V petek popoldne sem se na plezanje tja odpravila povsem brez skrbi, saj sem si že pred tem priborila skupno zmago in s tem naslov državne prvakinje v težavnosti.

Punce so se že na prvi smeri zelo borile, saj jih je bilo kar nekaj, ki so se potegovale za visoko skupno uvrstitev. Še dobro, da sem se lahko merila le s smerjo in se mi ni bilo treba obremenjevati z rezultatom.

Druga smer - zanimiva, ker je na njej ostala še tvorina s svetovnega pokala, pa ker smo punce (spet) prišle dalje kot fantje.
Zaključek državnega prvenstva v težavnosti z naslovom državne prvakinje.

Prva med cicibankami in prva med mlajšimi deklicami - takole sva pozirali s Sašo iz celjskega kluba. Naslednje leto bom tudi sama že mlajša deklica!


Nedelja, dan za zaključek plezanja v balvanih. Tu sva si z Emo S. delili prvo mesto in zadnja tekma naj bi bila odločilna. Ema je odlično odplezala, sama pa sem se malo spopadala z višino, predvsem pa mi je popolnoma zmanjkalo moči in se nazadnje tudi držati nisem več mogla na oprimkih, torej me je več kot premagala. Čestitke Emi! Z dobrimi tekmovalkami se je vedno odlično pomeriti in ko sem prebolela prvo razočaranje in solze, sem si morala priznati, da je tudi naslov podprvakinje povsem v redu. 
Sploh kdo vidi rumeni oprimek? Postavljalci so me premagali, ker niso pomislili, da imam samo 131 cm - tale balvan sem sicer odplezala, a je skakanje terjalo precej moči, na drugem problemu pa ni šlo. Nič hudega, letos sem imela pravzaprav srečo - edino tokrat so bili balvani postavljeni za povprečno velike punce, ne pa za miniaturke.

Ko je bilo že vsega konec. Dobro, da so debele blazine blažile moje padce. 


Podprvakinja v balvanih. Tekme na Logu so prinesle toliko točk, da je bilo najmanj drugo mesto zagotovljeno.

Klubska. S trenerjem Aleksandrom in Nikom G., ki je postal podprvak v težavnosti pri starejših dečkih.

Pa zdaj? Uf, možgane na off, vse štiri od sebe. Vsaj za nekaj časa. Forma je že na počitnicah, tako da ne bo nič hudega, če si decembra vzamem čas za kaj drugega in sem s treningi precej bolj na "easy". Pa ne za dolgo, saj bo treba potem že narediti nove načrte in si zastaviti nove cilje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar