Strani

torek, 15. oktober 2013

Wild Climb & MOSP climbing team




Mali plezalci imamo pogosto težave s plezalno obutvijo. Dokler nimaš velikosti noge vsaj 34, lahko namreč uporabljaš zgolj otroške plezalnike za začetnike - pa tudi, če plezaš že težavnost 6c. In to je zagotovo precej "tečno".

Ampak ni povsod tako!

V preteklosti sem že uporabljala plezalnike italijanske znamke Wild Climb "First Step", ki so me spremljali pri mojih prvih plezalnih korakih. In zdaj so me pri podjetju MOSP, ki je Wild Climbov zastopnik za Slovenijo, čudovito presenetili. Sprejeli so me v svojo plezalno ekipo in me opremili z Wild Climbovimi plezalniki "Jump". Kljub temu, da so po "uradni številki" precej veliki, so dejansko majčkeni - in na moja stopala s številko 32 se odlično prilegajo.

Plezanje bo sedaj še lepše in še boljše - ker vem, da se mi kot članici MOSP climbing team ne bo treba nikoli več obremenjevati z luknjami v plezalni obutvi, ampak se bom lahko osredotočila samo na treninge in čim boljše plezanje.

Hvala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar