Strani

nedelja, 16. september 2012

Opičje plezalne norčije

Letos sem se konca počitnic zelo veselila. Komaj sem čakala, da spet vidim sošolce in dobim novo učiteljico, komaj sem čakala začetek treningov, pa še babi in dedi sta imela en dolg - ob koncu drugega razreda sta mi obljubila, da me peljeta v pustolovski park Geoss!
Vsak plezalec rabi tudi plezalno igro - in adrenalinski parki so prav to - zabava visoko med krošnjami, kjer malo plezaš, se malo voziš po jeklenici, in malo visiš kot kakšna opica... Ja, ta dan nisem bila Pajkova Liza, ampak afna Liza, ker sem zganjala prave opičje norčije.


Glej, glej, kaj vse imajo tule na vasi... Ne le pustolovski park, ampak tudi posebno hrano za posebne krave, ki potem dajejo čokoladno mleko.... Uf, zakaj nimam kakšnega takega sponzorja... ;)




 Potem se je pričela šola in prišel je prvi trening, dan kasneje pa plezarija na Šmohorju. Za tiste, ki niste z mojega konca - to je hribček pri Laškem, kjer tista tovarna, ki dela ledeni čaj (in tisti zlati zvarek s penami, na katerem je ena gorska koza z zlatimi rogeci), organizira zaključek Zlatorogove transverzale ponosa. In ker delček tistega, kar jim prinese ta čudni zvarek s s penami in ledeni čaj in voda in podobne stvari namenijo tudi našemu klubu, smo tokrat še mi malo pomagali njim. Na plezalnem stebru, ki so ga na Šmohor pripeljali kar na tovornjaku, so lahko planinci poskusili, kako jim gre plezanje - naši starši in trenerji so seveda varovali, jaz in prijatelji pa smo jim pokazali, kako je treba ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar