Strani

ponedeljek, 17. september 2012

Prva balvanska tekma

V soboto, 15. septembra, je bil na Logu master junior, ki ga je organiziralo društvo Korenjak. Plezali smo na balvanski steni, kjer sicer poteka tudi tekmovanje za svetovni pokal.
Kljub temu, da sem imela za sabo samo 4 treninge, sem se tekme zelo veselila - kljub temu, da v balvanih še nisem tekmovala. Žal sva šla iz našega kluba na tekmo samo Lan in jaz, ker drugim balvani ne dišijo preveč, ampak moja mami pravi, da se mora pravi plezalec poizkusiti v vseh kategorijah, Aleksander je pa itak rekel, da naj master jemljem kot trening. Nenazadnje se nikamor ne šteje in je namenjem bolj za ogrevanje tistim, ki plezajo že tudi na državnem prvenstvu. Sicer pa... če je tekma, je ne mislim izpustiti - tekme so zakon!
Šla sem z mami in atijem, pa tudi Aleks je šel z nami - vedno je lepo, če imaš mentorja/trenerja ob sebi, da ti pomaga na pravo mesto postaviti prstke in tudi glavo. No, z glavo je bilo še malo težav, kajti nisem navajena, da kot klada padam s stene, in to me je precej ujezilo, tako da sem nasmešek nekajkrat obrnila tudi v napačno smer :(
Ne glede na vse, preplezala sem 5 balvanov od 10, na enem pa sem dosegla bonus. Mislim, da sem sicer imela enako število vrhov kot tretjeuvrščena tekmovalka, vendar žal v večih poskusih. Bom pač še malo trenirala - do pričetka Vzhodne lige je še 5 mesecev in takrat bom že bolje pripravljena, pa še kak cm bom lahko zrasla, da me ne bodo od oprimkov vedno ločevali dva ali trije centimetri...
Sicer pa - tudi balvani so super! Škoda bi jih bilo izpustiti, še zlasti tistega, ki je imel številko 6, kjer je potekalo plezanje po vodoravnem "stropu" - to mi je že na treningu vedno všeč.

Foto: Peter Mikša

Ni komentarjev:

Objavite komentar