Strani

nedelja, 22. marec 2015

Tri tekme, tri zmage

Že dolgo nismo nič zapisali, tako da bo verjetno prav, da najprej povemo, da sem zadnjo sezono državnega prvenstva zaključila s skupno 3. mestom v težavnosti. Glede na to, da ostajam v kategoriji cicibank še eno leto, je to odličen rezultat, čeprav je bilo na zadnji tekmi malo grenkobe - prijateljica Maja me je premagala zgolj za točko. Ampak tako pač gre v športu - tudi velikim se zgodi, da odloči točka ali še manj.

Letos sem se s starši odločila, da se zaenkrat udeležujem zgolj tekem Vzhodne lige ter kasneje državnega prvenstva, če bo šlo, pa se bom udeležila ene ali dveh tekem mednarodne lige iRCC in najverjetneje tudi že šolskega državnega prvenstva. Zakaj? Da vidim, kako mi gre. Na šolskem državnem bom morala tekmovati s starejšimi in večjimi puncami, kar bo odlična primerjava, na iRCC pa se bom lahko primerjala tudi z nekaj tistimi tekmovalkami, ki mi bodo nato konkurenca na pravem državnem prvenstvu.

Zaenkrat torej Vzhodna liga. Imeli smo tri tekme: Slovenska Bistrica, Vojnik in Trbovlje, čakata še Radlje ob Dravi in Ljubljana. Zaenkrat torej tri tekme in tri zmage. Vesela sem, da se mi smeri na teh tekmah letos ne zdijo več težke - in moj trener Aleksander pravi, da zmage niso pomembne, pomemben je vrh smeri in dobro plezalsko znanje. Res je - tole je nabiranje izkušenj za državno prvenstvo, kjer se bo treba spopadati z bolj zahtevnim plezanjem. Je pa hkrati seveda tudi prijetno druženje s prijateljicami z različnih koncev Slovenije - Emo, drugo Emo in njeno sestro dvojčico Urško, pa seveda mojo klubsko sotekmovalko Saro in ostalimi.

Druga smer v Trbovljah. Super, ker je bilo treba na vrh skočiti!

Ema, jaz, Sara, Gaja in Urška. Druga Ema tokrat manjka.

Sestrica dobro navija - itak, ko pa ve, da imajo v Trbovljah v pekarni tik pred mestom najboljši burek in se te tekme pač ne sme zamuditi ;)

Ena iz vojnika. Tisti cicibani, ki smo ostali dovolj dolgo za gasilsko sliko. Starejših cicibank nas je 42.

Pa-pa, se vidimo na naslednji tekmi!


Ni komentarjev:

Objavite komentar