Strani

ponedeljek, 30. marec 2015

Pri Korošcih je fino

Proti vrhu v drugi smeri.
Četrta tekma Vzhodne lige nas je popeljala v prekrasne Radlje ob Dravi. Vedno, ko smo tu, si rečemo, da bi bilo treba priti poleti in s seboj pripeljati kak kajak, saj je reka čudovita. No, ampak tudi tokrat smo samo plezali.


Prva smer je bila tokrat precej lahka in vrhov je bilo toliko, da smo jih nazadnje prenehali šteti. Za drugo smer pa sem glede na to, da so jo pred nami plezali fantje, že vedela, da je malo težja - a še vedno takšna, da moram doseči vrh (nenazadnje je bil zadnji del smeri dejansko popolnoma previsen, kar mi je všeč). Nisem plezala brez napake in sem od predzadnjega grifa do vrha ponovno pozabila, da je treba uporabljati noge, ampak vrh je bil na srečo dosežen. Za menoj ga je osvojila tudi moja prijateljica Ema z Raven na Koroškem. In ker sva hitro opravili svoje delo, sva imeli potem na voljo še celo uro za igranje, pa tudi njena sestra Urška, moja setrica Sola in še nekaj drugih deklet se nama je kasneje pridružilo.

Moja prijateljica Ema - ja, tista, ki me je lani naučila delati premete!
Rezultat? Z dvema osvojenima vrhoma smeri sva si z Emo razdelili najvišjo stopničko in dobili vsaka svojo zlato medaljo. Gotovo so ju naredili iz zlata v zakladu kralja Matjaža, ki drnjoha globoko pod Peco - sumim namreč, da ima Ema tam "veze", vsaj po njenem priimku sodeč :)

Kakor koli, tekma je bila super, saj je vse potekalo tipi-topi - še celo palačinke so pekli za vse otroke! Ampak pri PK Martinček smo že vajeni, da vedno za vse poskrbijo.

Evo nas, majhne in velike "Laščane".


Ni komentarjev:

Objavite komentar