Strani

ponedeljek, 29. september 2014

Srebrno obarvan začetek jeseni



Konec avgusta smo ponovno začeli s klubskimi treningi, da bi po počitnicah hitro prišla nazaj v formo, pa sta pomagala skrbeti tudi moja domača osebna trenerja. Malo sem morala teči, z atijem delati vaje za moč, z mami pa vsak dan delava vaje za gibljivost in ravnotežje. Pri nekaterih se skoraj zavozljava ;) Kljub temu, da so bili treningi kar intenzivni, pa je čas pred prvo tekmo po počitnicah vedno nekoliko neprijeten - ne veš prav dobro, ali si v formi, ali nisi. Moj trener Aleksander mi je sicer dejal, da sem pripravljena za medaljo, in zato sem skušala razmišljati pozitivno ter čim bolj pozabiti na tremo.
Mi zdaj verjamete?

Na tekmi v Tržiču sta nas čakali dve smeri, precej podobni tistima iz lanskega leta. Ko sem si ogledala prvo, me je Aleksander opozoril na zadnja dva oprimka pred vrhom. Dogovorila sva se, kako ju moram prijeti. Ampak potem sem se podala v smer in Aleksandru ter mojima staršema je vzelo sapo - prav teh dveh grifov sem se lotila narobe, prav nasprotno, kot mi je bilo rečeno. Obstala sem torej na zadnjem oprimku pred vrhom, "zaplezana" in obrnjena proč od vrha. Na 7. mestu.

Za drugo smer smo vedeli, da mi je pisana na kožo in lahko marsikaj nadoknadim, saj je glavni del smeri, ki naj bi odločal o zmagovalki, potekal po "stropu". In meni so strehe pač pri srcu. Bilo je sicer nekaj negotovosti in previdnosti pri tem, kako priti v streho, potem pa mi je šlo odlično. Oprimka, ki je smer iz strehe spremenil nazaj v pokončno, pa zaradi neodločnosti pri odrivu nisem uspela zadržati in sem se ga le dotaknila. No, tega pravzaprav zaradi hitrosti niso videli ne sodniki, ne trener, ne moji starši, in zaključila sem z višino 47+, namesto 48-. Posnetek na kameri, ki smo si ga ogledali doma, je pokazal, da sem imela prav. A nič za to - pol grifa gor ali dol v drugi smeri itak ni vplivalo na nič, kajti vso škodo sem si naredila že na prvi progi.

Po drugi smeri smo bili torej zadovoljni, ko so razglasili rezultate, pa še toliko bolj. Mami mi je ves čas govorila, da sem verjetno malo izboljšala uvrstitev in lahko pričakujem uvrstitev okoli petega mesta. Ampak mami je pozabila, da je končni izračun odvisen od obeh višin, ne pa od uvrstitev v posamezni smeri. In ko so po zvočnikih razglasili rezultate in me povedali kot drugo, smo vsi poskočili od veselja. Prva je bila Letija iz Kranja, ki je obe smeri preplezala odlično in ima tudi v skupnem seštevku državnega prvenstva kar precejšen naskok.

Kakor koli ... Aleksander je imel prav in res sem dobro pripravljena. Samo poslušati ga moram bolj in plezati tako, kot mi naroči. Ampak drugo mesto na tekmi in trenutno drugo mesto v skupnem seštevku državnega prvenstva tudi nista nekaj, zaradi česar bi se pritoževala ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar