Strani

torek, 14. junij 2016

Poletje na špinači


Takole, pa strnimo veliko dogajanja v kratek povzetek ... 

Vzhodno ligo sem zaključila na drugem mestu, udeležila sem se tudi šolskega državnega prvenstva, kjer sem ravno tako stopila na drugo stopničko - in navdušena sem bila, da je to dobra napoved tudi za pravo državno prvenstvo. Če mi tu uspe plezati tako kot večjim in starejšim puncam, mi bo tudi tam, a ne?

Np, ne bo šlo.

Prva tekma DP na Logu je bila v balvanih in po njej sem bila zelo razočarana. Osvojila sem le pet balvanov od osmih. Trener me je pohvalil, da sem naredila vse prav, ampak zmanjkala mi je višina - sem pač premajhna za takšne postavitve.

Teden kasneje je sledila težavnost v Šmartnem, ki sem se je zelo veselila - ena mojih najljubših sten! Prvo smer sem splezala visoko, čeprav z nekaj čudnimi manevri, in si po njej delila tretje mesto. Za drugo smer sem vedela, da lahko naredim še več. No, pa se mi je pripetila traparija. Ko sem oprimek čisto lepo držala, mi je z njega naenkrat brezveze spodrsnilo kot na ledu. :( Bedasto! =)(&%$#&)(/ sem bila jezna. Kot da bi prvič prijela sloper ...

Torej - čez poletje upam, da bom zrasla. Čeprav je to že ena precej zlajnana želja. Pa še bolj bom trenirala. In jedla šnicle in šinačo. Bom močna kot Popaj!


Rumeni oprimek ... Nekajkrat sem ga pobožala, ujela pa ne :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar